2015. május 6., szerda

Great idea ....

Egy rövidke résszel előbbre hoztam a 3.-ik fejezetet a 4 megjegyzésnek köszönhetően , nagyon aranyosak vagytok és örülök ,hogy tetszik maga a történet , további jó olvasást . :))♥





3.fejezet
Nem rossz választás a ház sem ,de az utca ?! jobb nem is lehetne . 
Beaumont Street: laid out c. 1820.
A kis csaj a szembe szomszédom lett , már nem csak a suliban kell elviselnem ,hanem az utcában is . Jason teljesen rákényszerít ,hogy barátkozzak vele , úgy kell vele bánnom ,mint valami sacer-el. 
Már azt sem tartom kizárólagosnak ,hogy ő rendezte az egész ház választást nekik. Scarlett valószínűleg nem tudja ,hogy most aztán kurvára szomszédok lettünk , megvárom még rájön magától , este náluk vacsizok,mintha nem lenne jobb dolgom. 5 csajt kellett lemondanom a kedvéért, rohadtul hálásnak kell lennie . Felhívtam Frydot ,hogy jöjjön át ,ha valami igazán saga helyzetet akar hallani . Nem esett nehezére , gyalog 5 percnyire lakik tőlem . Ha hozza az új autóját ,amit biztosra veszek akkor 2-3 perc ,attól függ oda figyel a kreszre , nyilván nem. nem tévedtem 2percébe telt az út. 
-Szevasz brah.-mentem ki elé.
-Cső tesó.-szállt ki a vadonat új Audi A8.-as verdájából . Lazán zárta be az ajtót ,épp hogy lendített rajta. Talán már úgy lesz ismert ,hogy a legújabb barátnője. 
-Na mi a helyzet?-indultunk meg egymás felé .
-Az ott-lendítettem a túloldalon lévő ház felé,ahol még mindig ott parkolt Jason autója.
-Ja , kérdezni akartam ,hogy miért ott parkol Jason?! Mit csinál? 
-Nem az tesóm , az most mellékes , a ház a fontos , meg az hogy ki lakja.-nevettem kínnyomban. 
-Nem értelek. Nem lakik ott senki.-viszonozta nevetésem.
-Változott. A ház tegnap óta nem egyedülálló . Scarlett Statham , megszállta ,úgy szó szerint. 
-Statham ?!-esett le az álla.-Összerakom , azért áll itt Jas autója ,mert itt lakik valami rokonja , méghozzá az új osztálytársunkkal egyhangú keresztnévvel. De durva . -Gyökerezett mindkettőnk lába betonba , mivel a járdánkon álltunk. A legkomolyabbat még nem tudja. Nem jól rakta össze.
-Az új osztálytársunk neve , kapaszkodj, Scarlett Statham  ,aki Jason egyetlen vér szerinti lánya.-szakítottam el pillantásom a házról , Frydo reakciója jobban érdekelt.Nem túl sokat mondó volt , szerintem ráfagyott az a kíváncsi tekintet , egy ideig még tartotta , csak nézte a házat leesett állal,kíváncsi tekintettel. 
-Szóval ez?.... Akkor most?......De ez....De most...Bakker.-sóhajtott. 
-Bakker-helyeztem zsebre mindkét kezem ,majd újra a házzal szemeztem . Nem tudtam semmi másra figyelni , úgy értem vagy öt biciklis elsuhant előttünk , a szomszédok is folyton kíváncsiskodnak , de pont leszartam. Frydo dettó , viccesen nézhettünk ki , mintha valami szentélyre néznénk. 
-Nem hívsz be ? -nevetett fel.
-Ja,de.Menjünk be.-Indultunk meg befelé , dobogást hallottunk a hátunk mögül ,egymásra néztünk ,mire egyszerre hátra.
-Fiúk!-tartott felénk Jas ,már teljesen megfordultunk felé. Mit akar ez? Nem kérek ma már belőle. 
-Szia Frydo.-köszönt .
-Csá,Jas-tartotta zsebében kezét.
-Már tudsz a lányomról? -húzta fel szemöldökét sármosan .

 Fuu ,mekkora egy köcsög , most Frydot is megkéri ,hogy vigyázzon az ő virágszálára , fej  ,buzifejű. Én bírom Jasont, de most jelenpillanat nem ismerem.
-Már amennyit.-nevetett Fry.
-Vigyáznotok kell rá.-nézett közre minket . de tudtam . Ez már unalmas , ha eddig nem bántották akkor az azt jelenti ,hogy leszarják ,hogy létezik . 
-Ki lánya is?.-kérdezte gúnyosan Fry
-Hidd el , én is vigyázni fogok rá ,de minden szempár számít.-szegezte le tekintetét.
-Miért? Mi történhet vele? -gúnyolódtam.
-Most hogy megpróbálok hozzá közel kerülni , biztos vagyok benne ,hogy érdekelni fogja a 210.211.212 stb.  számú alapítókat is ,hogy ki ő . Bármit kitalálhatnak , és én pedig nem tudok nem törődni vele ,még csak most kaptam vissza.
-Erre nem gondoltál akkor mikor te végezted ki az ő családjukat ? -húztam fel a szemöldököm , Alfrydo csak figyelt.
-Menjünk be ,kérlek.-nézett körül Jas , elindultunk a bejárat felé , mikor beértünk behúzta a függönyöket , leültünk a kanapéra. Elővette a telefonját , majd miután babrált vele , felénk fordította.
-Ezt nézzétek.-Egy videó volt , amiben két kigyúrtabb férfi száll ki egy furgonból Jason házánál , majd a postaládába helyeznek egy borítékot . Kérdően néztünk Jasonra.
-A borítékban ez állt. -kivett a zsebéből egy papír lapot .

                                  Szükségünk van egy Statham donorra. 
-Na jó , ez tényleg durva. Mikor volt ez? -kérdeztem. Tehát most Scarlettre pályáznak . Megértem Jast , én nem tudtam ,hogy már idáig fajult.
-Tegnap.-nézett fel ránk, lerakta a telefont.
-Justin , ezért kellesz , te vagy nekem a szemem , kiszagolod ,ha valami nem stimm.
-Rám is számíthatsz Jason.-brofixoltak Frydoval.
-És Ry-ra is -kacsintottam.-Nem lesz gáz.
-Remélem srácok , minél hamarabb közölnöm kell Scarlal , és akkor hozzám költöznek.
-Igaz felkészültél ,hogy földrengés lesz a hisztiétől ?

váltsunk feelinget , még ha nehéz akkor is. Nem Scarlért aggódom ,hanem Jasonért , tényleg most kapta vissza a lányát és máris megkörnyékezik , lófaszt. Nem fogom hagyni.
-Nem igazán ,de majd gyakorlom .-nevetett.
-Ez nem olyan , hogy gyakorlást igényel.


-Max a fejéhez fogsz egy fegyvert ,hogy vagy megérti vagy meghal.-poénkodott Frydo ,vagyis lehet ,hogy komolyan mondta.
-Először az én fejemhez.-szorította össze szemét.
-Csak vicceltem .-húzott ki nadrágjából egy pisztolyt Fry , majd töltényeket. -Erre akkor most szükség lesz.-töltötte meg. Figyelemmel kísértük a folyamatot Jassal. *csengettek* . Rám néztek mindketten.
-Nincs gáz ,feltéve,ha Scarlett nem számít gáznak..-mosolyogtam,majd felálltam.
-Ó a fenébe , biztos látta ,hogy bejövök ,pont a szomszédba küldte az anyja , valami ajándékkal , és még pont belefért ,hogy lásson minket bejönni , vagy már elsőre is látott , csak leakarta tudni először a szomszédot .-hadart Jas.
-Mindenesetre ajtót nyitok ,max becsatlakozol.-nevettem,majd elindultam ajtót nyitni .
-Miért nem mondtad ?
-Mit kellett volna?-pontosan tudtam ,hogy miről beszél ,de mivel a szívébe kell préselődnöm vagy olyasmi ,ezért most azt láttam jónak ,ha adom a hülyét ,hamarabb szabadulok , tapasztaltam már. Csak mosolyogtam nyugodtan.
-Szomszédok vagyunk ! Nem tűnt fel?
                                                   -lendített kezével a túloldali ház felé.
-Baszki-néztem ki.-És tényleg! Király.-mosolyogtam még mindig . -Gyere beljebb . -tévedés ne essék ,tudtam ,hogy nem fog bejönni .
-Hol van Jason ? -nézett csúnyán. Ki ez a lány ? nem lehet kibírni. Nem lehet rajta nem nevetni .

-Biztonságban.-kacsintottam rá.
-Baj van?-jelent meg a hátam mögött az 1.-es számú Statham.

-Majd találkozunk.-köszöntem egy amolyan szájharapásos formában , ami a lányok gyengéje szokott lenni ,majd sarkon fordultam .
Érdekes lesz az este . És az ,hogy én meg ő barátok legyünk ,kész vicc.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



















9 megjegyzés: