2015. május 4., hétfő

SAD

2.fejezet
A nap további részében tök jól éreztem magam , összeismerkedtem kicsit az osztállyal ,annak ellenére ,hogy nem az erősségem és nem is szeretek , elég jól ment és talán most már javamra válik.
Azzal loptam magam a szívükbe ,hogy vissza mertem szólni Justinnak , egyenlőre nem értem ,hogy miért ennyire nagy ügy ,de bármi legyen én állok elébe.

*Jason szemszöge*
Mikor megláttam teljes életnagyságban Scarlettet , majdnem kiugrott a szívem a helyéről , nem szoktam szeretni soha senkit , de olyan mintha ő lenne az életem , vigyázni akarok rá és ebben Dakota sem fog tudni megakadályozni , minél hamarabb elszeretném neki mondani az igazat , joga van tudni ,hogy nem csak szimplán az anyja főnöke vagyok , biztos furcsa neki ,hogy én vittem suliba , biztosan össze van zavarodva.
A suliban vigyázni fognak rá , ott nem lesz bántódása .
A nap további részét szállítmányok lerendezéseivel folytattam , könnyű az ember dolga , ha összeköttetése van az ország összes rendőr kapitányával , nem kell félnem soha , most már csak egy dologtól , Scar döntésétől ,hogy mit szeretne az után miután megtudja ,hogy én vagyok az apja.

*Justin szemszöge*
Ekkora egy világi minden lében kanál picsát még a világ nem baszott , nem győzöm ismételgetni .
Legszívesebben kinyírnám , nem biztos ,hogy nem fogom megtenni , eddig mindenki csúnyán járt ,aki velem ujjat húzott , ő nem lesz kivétel. Nem esik nehezemre ölni vagy simán csak játszadozni a kimázolt kis képével szöges láncokkal egy nyirkos pincében , éheztetni meg hasonlók ,hogy megtanulja ki is a főnök ,miközben kegyelemért könyörög .
Miután elhagytam azt az akármilyen órát , tárcsázni akartam Bryant ,hogy küldje a furgont ,mert megvan a mai játékunk , de Jason hívása elém vágott .
-Add-vettem fel.
-Az új osztálytársad , Scarlett. Mondd valamit?
-Mivan vele?-lepődtem meg , Jas erről a csajról honnan a fekete kriptából tud?
-Szóval mondd. Statham vér . -Mikor kimondta , majdnem basztam egy hátast , Statham vér . Ez nem lehet igaz , egyből tudni akartam milyen szinten .
-Ő a lányod ?-szorult össze a tüdőm , minek eredményeképpen nehezebben tudtam levegőt venni , amitől meg a beszéd nem ment valami jól.
-Igen , pontosan , az én lányom . Te pedig vigyázni fogsz rá . -jelentette ki önelégülten . Ebbe meg mi ütött , eddig pont leszart mindent , legyen az múlt vagy jövő ,ki ez az ember ? Geci , kicsinálom a lányát , még ha nem is kínzatom , majd szenved máshogyan , kitalálok valamit ,de nem hagyom annyiban ,
-Ne viccelj , nem bírjuk egymást , nem vállalom . -na most én voltam önelégült.
-Ez nem kérés volt , Justin . Ha a drog csempészet és egyéb feketében lejátszott dolgaink olyan lazán mennek neked , nem okoznak nehézséget ,akkor nem foghat ki rajtad egy lány .
-Nem is fog ki , szimplán csak nem bírom elviselni a Statham vért.
-Ez kedves.
-Rendben , figyelek majd rá.-hazudtam .
-Tudtam ,hogy jó srác vagy te .-nevetett. Ez idegesít fel , ez a szuka nem az én saram ,hanem az övé .Talán ,ha kedves lett volna akkor most nem így gondolnám ,de szart ő a következményekre . -kinyomtam , pont megérkezett Ryan is és Frydo is , mekkora király spanok , ezidáig el is felejtettem ,hogy léteznek , na taka...

*Alfredo szemszöge *
Ez a csaj kicsinálta Justint , kevesebb mint 2 óra alatt .
Mit tudtunk volna szólni , csak néztünk és nevettünk , majdnem mint a többiek , annyi kivétellel ,hogy a többiek nem mertek nevetni . Ez a csaj nem antropikus az egyszer biztos .

*Ryan szemszöge*
Az új csaj nem túl prudens , nem lesznek túlságosan nagy spanságban Justinnal ezt előre lehet látni .
Nincs túl sok hozzá fűzni valóm , egyenlőre még csak nevetek az egészen . Tervezgetünk már valami jó kis szopatást Jusnak amúgy is , a csaj csak jó alany hozzá.

*Scarlett szemszöge*
Anyu előtt hazaértem suliból , azt sem tudtam pontosan mikorra várjam , már bő egy órája otthon voltam , olvasgattam ,mikor hallottam ,hogy csukódik az ajtó .
-Végre-durmoltam halkan , azzal leraktam a könyvet az ágyam mellett heverő kis éjjeli szekrényre ,vettem egy lendületet és már úton is voltam a földszintre .
-Anyu!-kiáltottam miközben a lépcsőn haladtam lefelé. .
-Nemigazán-sebesen vezettem tekintetem az ismeretlen hang felé . Meglepődtem , ez meg hogyan tudott bejönni? Összezavarodtam . gyorsabbra vettem a tempót , másodpercek alatt már 1 méterre voltam tőle , nem nagyon merészkedtem közelebb , Justin teljesen nyugodtan helyezkedett el a bárpult előtt miközben karbatett kézzel támaszkodott arra.
-Mit keresel itt?-förmedtem rá ,szerintem jogosan.
-Nyitva volt az ajtó , nem hallottál még róla ,hogy az ajtót csukni kell? Idióta.
-Elég szép ,hogy még te idiótázol le ,mikor személyi jogokat sértesz , ráadásul betörtél .
-Az ajtó nyitva volt , mint az már az előbb említettem , nehezen tudtam volna betörni .-kacsintott .majd fel helyezkedett az egyik bárszékre .
-Tekintsünk el attól ,hogy feljelenthetlek , mit keresel itt?-ültem le a a bárpult túlsó oldalára közvetlen vele szembe .
-Azért jöttem ,hogy bocsánatot kérj .
-Ezt melyik pizsamádban álmodtad?
-Miért esik ilyen nehezedre bocsánatot kérni? Ha nem lenne akkora pofád ,akkor azt sem tudnám ,hogy létezel , tehát ilyenkor is lehetne ,mikor puhítanod kell engem.-Jóég . Mit művel ez velem? nem hiszem el , nem akarom őt észre venni , de a tekintetében van valami amitől olyanokat mondanák vagy csinálnák . amit nem szeretnék , azok a mogyoró barna szemei a bájos kis arca , megbabonáz.  Miket beszélek , fenébe Scarlett . ráztam meg fejem gondolatomból kiszakadva és egyből meg is bántam , annyira elvesztem Justin tekintetében ,hogy megfelejtkeztem róla ,hogy a szó legszorosabb értelmében , én tényleg bámultam és néztem szó nélkül körülbelül 2 percen keresztül ,  nem csoda ,hogy a képembe nevetett .
-Most meg min nevetsz?-kérdeztem flegmán , most már nem követtem el azt a hatalmas hibát ,hogy a szemébe nézek .
-Ha láttad volna magad , te is nevetnél.-nevetett még mindig . Ezt a helyzetem ahhoz hasonlítanám ,mikor valaki kiszúr egy pontot és nehezére esik elnézni onnan egy ideig , rémes.
-Rendben. Bocs , amiért csipkedtelek . -adtam fel .
-Na látod , nem is volt olyan nehéz.
-Most már szívódj fel.-nehéz volt úgy bocsánatot kérni ,hogy nem is akartam , ő is ugyan annyira hibás volt és provokált , igazából szerintem mindenki kicsinálná legszívesebben , nagyon elviselhetetlen.
-Na ne , még csak most kértél bocsánatot ,és máris sértegetsz?. Ez geciség.
-Ha mége...........-szakította meg felháborodásom a bejárati ajtó nyitódása. Anyám és az állítólagos főnöke lépett be rajta , pakokkal , gondolom vásároltak . Ez is fura .
-Hello srácok-köszönt Jas.
-Szia -biccentett anyu Jus felé.-Szia kicsim-pakolta le a szatyrokat a pult mellé-adott egy puszit a homlokomra, majd átnyújtotta a kezét Justin felé.-Dakota.-fogtak kezet-Én pedig Justin.-mosolygott Justin csábosan . Fejezze már be ezt , kikészít.
-Ilyen hamar találtál barátokat kicsilány?- jött közel Jason.
-Á , hogyne . Mindenki más a barátom lett ,Justinon és a két haverján kívül . -húztam fel az orrom .Furcsa volt ,hogy Justinnal nem mutatkoztak be egymásnak ,de mondjuk helybéliek ,biztos ismerik egymást vagy valami.
-Nem könnyű ezzel a lánnyal szót érteni.-néztek egymásra.
-Majd megtanulod hogyan kell . -mosolygott rám Jas, Ki ez ? Már őt is kezdem unni , nem is ismerem .
-Scarlett ma Jason velünk vacsorázik , ha gondolod hívd meg Justint . -kezdett el pakolni az én ritka szar ötletük anyukám.
-Dolga van.-vágtam rá. Mivan ezek azt hiszik vicceltem mikor azt ,mondtam ,hogy Justin kurvára nem a barátom .
-Nincs semmi dolgom , fontos ,hogy a barátom légy , szeretnélek jobban megismerni.-vallotta be mindenki előtt , miközben rám szegezte tekintetét , nenenneneneeeee. És végem.
-Hát jólvan -dadogtam , szerintem rák vörös lettem .-lenne ked----ved?-húztam ki a nadrágomban nyugvó telefonom figyelem elterelésnek ,majd bekapcsoltam a mobilnetet és felnéztem facebookra. Közben vártam a válaszát ,ami egyértelmű volt , kiakar velem tolni , ez az lesz amire a többiek felhívták a figyelmem , bosszút akar állni.
-Itt leszek , köszönöm a meghívást-éreztem ahogyan rajtam tartja a tekintetét ,de annyira nem bírt érdekelni , tudtam ,hogy nem őszinte amit csinál . -Viszont most mennem kell , További szép napot -állt fel miközben anyuék felé bólintott. -csóközön-súgta a fülembe miközben a kijárat felé vette az irányt . Ez mi volt ? Nekem ez sok , mi folyik itt? ennyire csak nem lehetnek közvetlenek New Yorkban , Jason is és Justin is , úgy viselkednek mintha már 1000 éve ismernének ,közbe meg kurvára nem .




















































9 megjegyzés: